pænt godag.
Jeg har en skægagame på 1.5år som spiser fint grønt 5dage om ugen, hvor den napper i det lidt forskelligt fra dag til dag også får den kakelakker -og meget lidt melorm ca 2 gange om ugen og den spiser alt. Appetitten fejler ikke noget, Men efter jeg har givet den nyt terrarie for 1 måned siden, og den begyndt at skide mindre og mindre ofte.
10-16dage siden der har skidt sidst der er nemlig helt rent sand derinde og jeg ved alt lys og varme jeg har er rigtig og størrelse på terrarie og har givet den fuldstændig fred og ro siden den fik nyt terrarie, og den virker også glad og den har virkelig vokset sig stor i over det år jeg har haft den.
men kan jeg gøre noget for at hjælpe den med at bedre komme af med afføringen?
bade den lidt i lunken vand?(har jeg gjort før og det hjalp)men er det godt måske at gøre lidt ofte eller kun hvis det virkelig er nødvendig som nu?
- Er det også godt at bruge en slags olie som jeg har læst andre skrive? virker det godt imod hvis det er forstoppelse? og undre mig meget over hvad problemet kan være
Er selvfølgelig meget nervøs er vil gerne bruge alt hjælp og foreslag så jeg kan hjælpe den hurtigst muligt